اطلاعات عمومی
 
صادقانه بشنو،صادقانه بگو
يادتان روشنم مي دارد
 
 

بدانید خوبه که:

 *.اگر می خواهید پوست تخم مرغ هنگام آب پز کردن نشکند،با نوک سوزن در یک سر آن سوراخی ایجاد کنید،سپس آن را در حرارت ملایم به آرامی بپزید.

#.در حین پخت و پز اگر مقداری غذا روی اجاق ریخته شد،مقداری نمک بر روی آن بریزید،پس از سرد شدن، اجاق را به راحتی پاک کنید.

*.برای آزمایش رسیده بودن خربزه یا طالبی ،به نرمی،اطراف  ساقه را فشار دهید.این قسمت باید نسبتا نرم باشد.

#.شاید تا حالا  سیب زمینی هایی که قسمتی از آنها سبز رنگه رو دیدید و شاید پیش خود فکر کردید که این قسمت نرسیده باشد،اما این سیب زمینی رسیده و این سبزی به خاطر اینه که این قسمت سبز رنگ در مزرعه زیر خاک نبوده و بر اثر تابش نور خورشید فتوسنتز انجام داده و سبز شده است.بهتره که استفاده نشه چون مضر می باشد.

*.اگر یه وقت مهمان دعوت کردید و اماده ی تدارک شام شدید و بعد از اینکه همه کار کردید و رفتید که شام را بکشید  و متوجه شدید که ای داد بیداد گوشت(آخ)هم نگفته واصلا نپخته و صدای همه داره در می یاد؛اصلا ناراحت نباشید و خونسردی خود را حفظ کرده و کسی رو هم خبر نکنید،چند تا میخ آماده کرده و در چند قسمت گوشت فرو کنید و بگذارید چند تا قل بخوره مطمئن باشید گوشت پخته خواهد شد،فقط یادتون باشه چند تا میخ را در گوشت فروع کردید که مشکلی پیش نیاد.

#.اگر در داخل آپارتمان زندگی می کنید و گلدانهایی در خانه داری و نگران تغذیه ی آنها هستید تخم مرغ هایی که نوش جان می کنید پوست آنها رو جمع کرده و خوب بکوبید و به صورت گرد درآورید.عالیترین کود را به دست آورده اید و مناسبترین کود برای گیاهان آپارتمانیه.

*.عوامل تهدید کننده ی قلب:الف-چاقی و اضافه وزن:چنانچه چربی بدن افراد مونث از25درصد و افراد مذکر از 15درصد وزن کل بدن تجاوز کند،فرد اضافه وزن دارد.

ب-مصرف غذاهای چرب.ج -مصرف دخانیات.

#.یکی از موثرترین محصولات باغی تره تیزک یا شاهی است،این سبزی در بین محصولات تازه ی باغبانی حاوی بیشترین مقدار چربی،پتاسیم و ویتامین های (2آ)و (ب) می باشد.

*.علت پایدار بودن برخی از گیاهان در برابر سرما در مقایسه با گیاهان حساس دارا بودن آب کمتر و قند بیشتر درون یاخته هاست.

#.کمبود ازت در گیاهان سبب توقف رشد گیاهان و زردی رنگ آن می گردد.از برگ های پایینی شروع می شود در حالی که برگ های بالایی همچنان سبز هستند.

*.اگر بخواهید بدانید برای دو برابر شدن پول خود با یک بهره ی ثابت چه مقدار زمان لازم است از قاعده ی سر انگشتی استفاده کنید.بدین ترتیب که 72را برنرخ بهره تقسیم کنید،زمان مورد نظر به دست می آید.مثال اگر نرخ بهره6در صد باشد؛72را بر 6تقسیم می کنیم و 12 به دست می آید،یعنی 12 سال لازم است.

 



نظرات شما عزیزان:

يه دوست 
ساعت17:06---4 اسفند 1389
باسلام

فكر كنم شما هم عضو جديد هستيد.ورودتان را تبريك ميگم و موفق باشيد.مطالب تان خوب بودند
پاسخ:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:, :: 16:59 :: توسط : علی

درباره وبلاگ
سلام به همه به وبلاگ خودتون خوش آمدید من آمدم و دیگر هیچ
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صادقانه بشنو،صادقانه بگو و آدرس notgh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 5607
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1